Szczegóły ogłoszenia
Informacje dodatkowe
Opis
Naczepa – rodzaj przyczepy przeznaczony do transportu rzeczy, bez przedniej osi i zaprojektowany tak, że część naczepy wraz z ładunkiem spoczywa na tylnej osi ciągnika siodłowego tworząc wspólnie pojazd członowy.
uniwersalne – są to naczepy typu kurtynowego lub firanki, mające wszechstronne zastosowanie. Pozwalają na transport towaru luzem, w big bagach, na paletach.
Jumbo – naczepa typy kurtynowego o obniżonym zawieszeniu, pozwalającym na załadunek wyższych towarów.
Coilmulde, mulda – naczepa kurtynowa do przewozu stali walcowanej w kręgach
izotermy – są to naczepy skrzyniowe posiadające izolacje pozwalającą na transport towarów wrażliwych na zmianę temperatury.
chłodnie – wykorzystywane są głównie do transportu ładunków wymagających niskiej temperatury: leki, mrożonki, warzywa, owoce. Wyposażone są w agregat chłodniczy spalinowy lub elektryczny
wywrotka, patelnia – o konstrukcji stalowej lub aluminiowej wykorzystywane są do transportu materiałów sypkich, lub w kawałkach: ziemi, piasku, gruzu, zboża, węgla
z ruchomą podłogą – pozwala na samodzielny załadunek i rozładunek: torf, ziemniaki, złom
platformy – niskopodwoziowa naczepa przeznaczona do transportu maszyn i urządzeń ponadgabarytowych często o znacznej masie.
dłużyce – naczepa przeznaczona do transportu długich elementów, rury, belki, śmigła
podkontenerowe – konstrukcyjnie zbliżone do platform. Przeznaczone są do przewozu kontenerów morskich.
autotransporter – jest to specjalna naczepa przeznaczona do przewozu samochodów.
cysterna – wykorzystywana jest do przewozu materiałów płynnych w temperaturze otoczenia np.: paliwa, alkohole lub do przewozu materiałów płynnych w wyższej temperaturze np.: asfalt oraz gaz.
silos – wykorzystywany jest do przewozu materiałów sypkich pylastych: pasze, mąka,
naczepa specjalna inloader – służy do transportu tafli szkła.
naczepa burtowa z HDS – umożliwia samodzielny załadunek i rozładunek towaru dźwigiem HDS
naczepa kłonicowa – służy do przewozu drewna.