Nadjeżdża Mustang Mach 1 – najlepiej prowadzący się Mustang, jaki kiedykolwiek dotarł do Europy.


Mustang Mach 1 jest wyposażony w 460-konną wersję 5-litrowego, aluminiowego silnika benzynowego V8 Forda – zmodyfikowanego dla tego modelu, aby poprawić osiągi zarówno na drodze, jak i na torze. Moc maksymalna jest osiągana przy 7500 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 529 Nm przy 4600 obr./min.

Jego nieokiełznany charakter podkręca niezwykle aerodynamiczna sylwetka, agresywnie poprowadzone linie nadwozia i detale stylistyczne dedykowane wyłącznie limitowanej edycji. Oprócz ekstremalnych wrażeń, Ford Mustang Mach 1 zapewnia też maksymalny komfort i niepowtarzalną przyjemność z jazdy – a wszystko to dzięki zaawansowanym rozwiązaniom i technologiom. Poznaj bliżej następcę legendy.

 

BEZKONKURENCYJNA ZWINNOŚĆ


Mach 1 został wyposażony w zawieszenie o zmiennych nastawach, by sprostać wysokim wymaganiom rywalizacji na torze. System zawieszenia MagneRide® 1 pozwala na kontrolę siły tłumienia, wykorzystując elektroniczną regulację przepływu płynu hydraulicznego w amortyzatorach, dzięki czemu potrafi reagować w czasie rzeczywistym na zmieniające się warunki drogowe. Poddano go na potrzeby modelu tuningowi, podnosząc jego zdolności do jazdy wyczynowej dzięki sztywniejszym przednim sprężynom i stabilizatorom. Nowa kalibracja elektrycznego wspomagania kierownicy, ramy pomocnicze oraz elementy łączników przednich, montowane wcześniej w Mustangach Shelby GT350 i GT500, przyczyniają się do wyostrzenia reakcji układu kierowniczego, nieporównywalnej z właściwościami Mustangów oferowanych wcześniej w Europie.

 

ODRODZENIE LEGENDARNEGO STYLU


Mustang Mach 1 to najpewniej prowadzący się Mustang dostępny w Europie.

Do poziomu godnego legendarnej nazwy Mach 1 podniesiono osiągi pojazdu, poprawiając właściwości aerodynamiczne, przygotowując specjalne nastawy silnika V8 o pojemności 5,0 litra i mocy 460 KM oraz zwiększając wydajność układu chłodzenia.

Mustang Mach 1 jest dostępny w zarezerwowanej dla tej limitowanej edycji modelu palecie ośmiu kolorów nadwozia, w tym w ekskluzywnej odsłonie Fighter Jet Grey oraz kombinacji pasów i kontrastujących linii nawiązujących do charakterystycznego stylu Mach 1. Sportową stylizację dopełniają wyjątkowe, pięcioramienne 19-calowe felgi aluminiowe, o pół cala szersze dla obu osi, w kolorze Tarnished Dark z oponami wyczynowymi Michelin Pilot Sport 4.

 

CHARAKTERYSTYCZNE WNĘTRZE


Wywodząca się z wyścigów i inspirowana lotnictwem stylistyka wnętrza Mustanga Mach 1 podkreśla niepowtarzalny charakter samochodu. Wyróżnia się ciemną kolorystyką i aluminiowymi detalami Dark Engine, a skórzane sportowe fotele zdobią przeszycia w kolorze Metal Grey. Każdy Mustang Mach 1 jest sygnowany unikatową tabliczką na desce rozdzielczej z logo Mach 1 i seryjnym numerem egzemplarza. Wnętrze uzupełniają charakterystyczne dla tej wersji listwy progowe i ekran startowy systemu, witający na 12-calowym wyświetlaczu zegarów cyfrowych.

 

NIEPOKONANY NA TORZE


Ford Mustang Mach 1 niekwestionowany król każdej drogi.

Osiągi drogowe i potencjał pojazdu na torze podnosi unikalna konfiguracja zawieszenia. Specjalnie skalibrowane amortyzatory MagneRide® 1 i spełniające specjalne wymagania sprężyny, stabilizatory i zmienione parametry pracy tulei zapewniają lepszą kontrolę i reakcje samochodu przy dużych obciążeniach podczas pokonywania zakrętów. Przestrojone oprogramowanie sterujące wspomaganiem elektrycznym (EPAS) sprawia, że Mach 1 dysponuje bardzo precyzyjnym układem kierowniczym. 

Dodatkowo wspomaganie układu hamulcowego o wyższych parametrach, zapewnia szybszy czas reakcji i szybkie hamowanie, o równomiernej sile, nawet przy dużych obciążeniach. 

 

GOTOWY DO STARTÓW

Mach 1 jest seryjnym Mustangiem, dostępnym w Europie ze sportową, sześciobiegową manualną skrzynią biegów TREMEC, wyposażoną w system płynnej redukcji biegów. Klienci mogą również wybrać 10-stopniową automatyczną skrzynię biegów Forda, z dostosowaną chłodnicą oleju i przestrojonym oprogramowaniem, które sprosta wyższym wymaganiom, zarówno na torze, jak i na drogach.


Z kolei specjalnie skalibrowany 5-litrowy silnik V8 pozwala kierowcy cieszyć się zawrotną mocą 460 KM przy 7500 obr./min oraz momentem obrotowym 569 Nm przy 4600 obr./min.


Osiągi i dynamikę jazdy podkręcają różne rozwiązania jak zmieniony przód z nowym dwuczęściowym grillem, nową dolną osłoną chłodnicy i splitterem oraz nowe boczne wloty powietrza. Przedni splitter ukształtowano z myślą o zwiększaniu siły docisku i lepszej przyczepności przy dużych prędkościach, natomiast specjalny jednopłatowy tylny spojler dopasowano do właściwości elementów przedniej aerodynamiki, aby zapewnić idealną równowagę siły nośnej.

Dołącz do dyskusji na temat tego artykułu (0 odp.)

Okazje - Pilne - Promocje